Wiesława Korzeniowska: Sacrum i profanum w ludowym modelu życia (na przykładzie wsi górnośląskiej XIX i XX wieku). Ku życiu dorosłemu. „Kwartalnik Opolski. Opole” 35: 1989, z. 3–4, s. 27–34.
Halina Kurek: Samogłoska nosowa -ę w języku mieszkańców Krakowa (Aspekty socjolingwistyczne). W: Z zagadnień fonetyki i fonologii współczesnego języka polskiego. Księga referatów ogólnopolskiej konferencji w Toruniu 27–29 listopada 1978 r. Red. Maciejewski, J. Toruń 1982, s. 150-155.
Marek Cybulski: Samogłoski nosowe i grupy typu aN w gwarach Okręgu Bełchatowskiego. „Acta Universitatis Lodziensis. Ser. 1. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Folia Linguistica. Łódź” 16: 1987, s. 77–96.
Władysław Kuraszkiewicz: Samogłoski nosowe w Libri Legationum nr 3–10 z 1500–1542 roku. W: Kuraszkiewicz, W., Polski język literacki. Studia nad historią i strukturą. Warszawa–Poznań 1986, s. 209–220.
Karol Dejna: Samogłoski nosowe w gwarach lubelskich. „Rozprawy Komisji Łódzkiego Towarzystwa Naukowego. Łódź” 40: 1995, s. 67–80.
Władysław Paryl: Samogłoski zwężone w wymowie mieszkańców Wrocławia. W: Polszczyzna mówiona wrocławian. 2. Red. Nieckula, F. Wrocław 1992, s. 29–42.
Jan Lipuski: Satyryk z tabakierą. „Pomerania. Miesięcznik społeczno-kulturalny. Gdańsk” 1989, z. 9, s. 38–39.
Hanna Popowska-Taborska: Schaby – czyli o ciągach znaczeniowych wyrazów. W: Problemy opisu gramatycznego języków słowiańskich. Red. Grochowski, M. Warszawa 1991, s. 153–155.
Karol Dejna: Schematy systemu fonetycznego i fonologicznego. „Rozprawy Komisji Łódzkiego Towarzystwa Naukowego. Łódź” 33: 1987, s. 73–78.
Stanisław Prażmowski: Schynąć (się), schynięty, schynięcie w gwarze okolic Radomia. „Język Polski. Organ Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego. Kraków” 67: 1987, s. 79–80.
Stanisław Kania: Semantyczne i strukturalne typy przezwisk w gminie Rzepin. „Zesz. Nauk. UG. Pr. Językozn” 10: 1984, s. 157–163.
Henryka Sędziak: Semantyka i składnia czasowników mówienia w gwarze łomżyńskiej. Łomża 1992, 167 s.
Donat Niewiadomski: Semantyka jajka w rytach orki i siewu. „Etnolingwistyka. Lublin” 2: 1989, s. 61–72.
Wiesław Boryś: Semantyka prasłowiańskiego *gověti. W: Collectanea linguistica in honorem Adami Heinz. Red. Sławski, F. Wrocław 1986, s. 33–37.
Barbara Oczkowa: Semantyka wyrazu gieleta na obszarze karpackim. „Studia z Filologii Polskiej i Słowiańskiej. Warszawa” 25: 1989, s. 151–159.
Donat Niewiadomski: Semantyka ziarna w inicjalnych rytach siewnych. „Etnolingwistyka. Lublin” 4: 1991, s. 83–103.
Zdzisław Wąsik: Semiotyczny paradygmat językoznawstwa. Z zagadnień metodologicznego statusu lingwistycznych teorii znaku i znaczenia. „Acta Universitatis Wratislaviensia. Studia Linguistica. Wrocław” 11: 1987, s. 156.
Zbigniew Libera: Semiotyka barw w polskiej kulturze ludowej i w innych kulturach słowiańskich. „Etnografia Polska. Wrocław” 31: 1987, z. 1, s. 115–138.
Stanisława Niebrzegowska: Sennik kurpiowski. „Literatura Ludowa. Warszawa” 33: 1989, z. 4/6, s. 87–102.
Stanisława Niebrzegowska: Sennik ludowy z Wielkopolski. „Etnolingwistyka. Lublin” 3: 1990, s. 145–155.
Józef Borzyszkowski: Serbołużyczanie i Kaszubi – podobieństwo losów i wspólnota trwania. W: Kaszubszczyzna w świecie. Materiały z konferencji naukowej. Jastrzębia Góra 1–2 X 1993. Red. Samp, J. Wejherowo 1994, s. 82–94.
Emilia Michalska: Serce matki. „Kalendarz Cieszyński. Macierz Ziemi Cieszyńskiej. Cieszyn” 1995, s. 28.
Władk Naczków: Serce mô głos. „Pomerania. Miesięcznik społeczno-kulturalny. Gdańsk” 1990, z. 1, s. 40.
Halina Horodyska: Sesja Ramułtowska. „Poradnik Językowy. Organ Towarzystwa Kultury Języka. Warszawa” 1994, s. 57–58.
Irena Szczepankowska: Sesja językoznawcza „Polszczyzna regionalna” (Ostrołęka 5–6 listopada 1993). „Poradnik Językowy. Organ Towarzystwa Kultury Języka. Warszawa” 1984, z. 7, s. 52–53.